onsdag 25 september 2013

Det här med att hitta vinterjacka

Tyvärr är det ju bara att acceptera att vår varma höst är förbi och nu rör vi oss mot frysa-hela-tiden-perioden. Med det kommer ju problemet med att hitta en vinterjacka. Jag fullkomligt avskyr att söka vinterjackor! För det första tycker jag att alla vinterjackor är fula och plumsiga och hemska. Snygga vinterjackor är för tunna och varma vinterjackor är fula.

I år tror jag att jag ska ha en vanlig, snygg kappa som jag inte behöver tröttna på. Tröttnar alltid på mina vinterjackor och hatar dem efter att ha använt dem en vinter.

Här är några som ser helt okej ut:



(alla är från SheInside)

Tycker faktiskt de är snygga allihopa (2:an är min favorit), men jag 
undrar om de är tillräckligt varma för sibiriska kylan..




Inga kommentarer: