torsdag 12 september 2013

28 REASONS


Köpte ett nytt silverschampoo igår i stan. Mitt hår tenderar att bli lite gult efter en stund, förstår egentligen inte varför eftersom jag har en askblond kall ton naturligt, men det har väl att göra med blekningen antar jag. Silverschampoo är den bästa lösningen!

Har använt Matrix So silver förut och det är verkligen super, men har man riktigt blekt hår kan de nötta partierna lätt dra i sig förmycket pigment och bli blå/lila. Var egentligen ute efter det schampoot men så hittade jag det här istället och bestämde mig för att testa det. Det har schampoot har mindre effekt och reducerar det gula utan att håret drar i sig för mycket. Märker skillnad redan efter första gången ändå. Tror att det kommer se riktigt bra ut efter några gånger.

Ska du köpa silverschampoo, köp ett ordentligt märke. Har testat åtminstone 10 olika och man får ofta vad man betalar för. Av många har jag märkt absolut ingen effekt, och av ett fick jag bokstavligen lila hår i åtminstone en vecka. Jag kan nog rekommendera detta schampoo och Matrix motsvarande, de gör sitt jobb. Jag har betalat runt 10 euro för vardera av dem


min lila period för några år sen.. så misslyckat haha


Inga kommentarer: