onsdag 7 augusti 2013

You know you're right

Min dag har bestått av jobb, plugg, plugg och plugg. Åkte till biblioteket med Heidi efter jobbet och pluggade tills de stängde, och sen fortsatte jag i ett par, tre timmar när jag kom hem. Tror att biblioteket är den bästa miljön för mig att studera i, det är tyst, ljust och utan distraktioner som datorn eller familjemedlemmar haha... Jag menar, jag har inget skrivbord hemma så jag brukar liksom läsa till prov i sängen...

Nu har jag pluggat in världens bästa band i öronen och gett mig ut på en promenad för att få lite frisk luft... sen tänker jag gå och lägga mig. Morgondagen kommer att bestå av jobb, studier och träning. Nu kanske ni fattar varför jag inte kommer orka skriva om mitt liv.


Kan tipsa er om en svinbra app jag laddade ner idag. Den är precis som spotify men gratis! Men bara idag. Först måste ni ladda ner "app of the day" eller " päivän sovellus" på finska. Där hittar ni "anyplay", som är gratis bara idag!

Inga kommentarer: