torsdag 1 augusti 2013

To the moon and beyond

Sov hos Linn inatt... vi satt uppe i flera timmar och diskuterade stora filosofiska frågor om livets existens och universum. Länge jag har haft en såhär djupgående diskussion... otroligt hur djupt och långt man kan ta sina funderingar då man faktiskt låter dem komma ut. Det är inte alldeles för sällan jag ensam ligger och funderar mig själv halft tokig med såna här grejer, haha... När man kommer in på såna ämnen förstår man hur liten man är och hur värdsliga och obetydliga ens egna problem faktiskt sist och slutligen är. Men det krävs en jävla massa järnkapacitet för att orka ligga och tänka på sånt, så efter en stund orkade vi inte längre och somnade istället.

Nåja, enough 'bout that. Vi vaknade klockan nio och började morgonen på bästa sätt med ett morgon-gympass. Körde rygg och det var faktiskt ett riktigt bra pass. Efteråt rusade jag i duschen, åt lite mat och åkte iväg till jobbet.

Nu är Linn hos mig och vi håller på att steka Chocolate chip American pancakes... yummieyum. Inte speciellt nyttigt men vem bryr sig, vi har en vecka sommarlov kvar.... yes, there is always an excuse! :)


Inga kommentarer: