fredag 2 augusti 2013

Soccergirl

Halå! Match-dag idag, och jag dricker vatten som en galning på jobbet. Okej, tog kanske i lite där men mycket vatten har jag druckit! Under min sommarjobbs-tid har jag äntligen fått in rutinen att alltid ha en vattenflaska med mig. Tänker försöka fortsätta med det även när skolan börjar... innan drack jag kanske ett par glas om dagen och antagligen hade jag vätskebrist typ hela tiden. Är i alla fall riktigt taggad, har äntligen fått tillbaka min motivation för fotbollen, som har varit på botten under sommarens början. Får bara hoppas att jag klarar mig utan att börja krampa nudå...

Åker iväg på match direkt efter jobbet, så någon vila blir det inte för mig idag. Om ni inte har annat för er kan ni alltid komma till Nedervetil och se på bra damfotboll klockan sju ikväll! ;)

Imorgon åker jag troligtvis in till stan med moster... hon är inte direkt känd för att vara långsam i stegen, så får se hur länge jag hänger med :D

Inga kommentarer: