tisdag 6 augusti 2013

nästan paus

Det här har varit en revolutionerande dag. Lite överdrivet kanske, men nästan i alla fall. Paniken har lagt sig lite grann, men jag kan redan nu säga att bloggen garanterat kommer att hamna på sidan under de kommande veckorna. Studentskrivningarna är prioritet nummer ett just nu, och resten kommer jag att nerprioritera. Jag behöver det här, annars kommer jag att gå i väggen känner jag. Ni får tycka att jag överdriver eller stressar upp mig för mycket, vilket jag kanske gör, men jag kan inte leva om jag inte tar tag i detta ordentligt nu.

Bloggar då jag har tid och känner för det, men jag kommer inte ta någon stress över att uppdatera bloggen. Hoppas ni förstår (vilket ni säkert gör)... men detta kommer att vara min sysselsättning här framöver!:



Inga kommentarer: