söndag 11 augusti 2013

just a check-in

Hej! Tänkte bara checka in och meddela att jag lever. Min vecka har bestått av jobb och pluggande för det mesta. Igår hade jag en halvt-läsefri dag... morgonen spenderades med att öva inför en stor julkonsert vi ska ha i slutet av november som ska tv-bandas. Kändes sådär jätte passande att sjunga "Christmas day" i augusti :D Man måste börja i tid!

På kvällen var jag hos en kompis på någon typ av sista-veckoslutet-före-skolan-drar-igång-fest.. sov över där och blev tvungen att stiga upp svintidigt, så jag är inte sådär jättepigg nu även om jag sov länge då jag kom hem.

Idag är det söndag vilket betyder biologi-plugg och kaffe med min saknade Maria som kommit hem efter tre veckor i Grekland. Men nu ska jag sluta skriva och get back to work!

 

två bilder från igår

fancypancy hos mormor just nu



Inga kommentarer: