söndag 18 augusti 2013

Frustration

Vill verkligen komma igång med träningen igen! Det är ju inte så att det fattas motivation eller så... men med studentskrivningarna bakom hörnet är det svårt att hinna. Dessutom har jag varit förkyld i en vecka nu och hostar fortfarande som en galning, och till råga på allt har jag sträckningar i båda framlåren. Det känns med andra ord ganska hopplöst just nu.

Det känns direkt i kroppen när jag inte får träna som vanligt. Jag känner mig hängig, orkeslös och irriterad. Framför allt så frustrerad på att min kropp inte kan samarbeta med mig för en jävla gångs skull. Ursäkta språket men jag blir så arg. Börjar allvarligt fundera på om jag har brist på något mineral/vitamin/ämne eller nåt, för det är inte normalt att vara såhär skadad precis hela tiden. Får lust att skrika och kasta saker.

Har tappat rätt mycket sedan Juni/Juli... och ännu då var jag rätt långt ifrån mina egentliga mål: 




men ändå en bit på vägen jämfört med nu... suck

Inga kommentarer: