måndag 5 augusti 2013

Det kommer bli bra ska du se

Har haft en galet bra helg! En av de roligaste i sommar faktiskt. På fredag hade vi hemmamatch och tog hem 3 poäng. Hade problem med benen och kunde knappt gå efter en halvlek, men det var bra ändå. På lördag åkte jag till stan med moster. Shoppade lite fina grejer, men försöker ändå hålla tillbaka lite med pengarna... En topp, en väska, en t-shirt , ett nagellack och ett par shorts blev det i alla fall (shortsen och väskan var på rea) Riktigt nöjd.

Kvällen var bra! Först var vi hos mig och sen åkte vi till en villa och badade tunna och simmade till morgonen. Så roligt! Nu inleder vi sista sommarlovsveckan och jag vet inte om jag ska ha ångest eller längta till skolan. Lutar lite åt ångesthållet. Har inte så mycket emot att börja skolan, men det är skrivningarna och faktumet att vi börjar sista året som ger mig ångest. Vill skriva bra, speciellt i biologi, och det gör mig så nervös. Vill inte pressa mig själv för mycket ändå... hela våren gick åt till att vara nervös över om jag kommer hinna göra alla uppgifter klart... Men nu tänker jag åtminstone njuta av den sista veckan och när den är slut kommer jag att konstatera att detta varit en väldigt bra sommar sist och slutligen.

in the city... tror inte jag har visat min snygga armegröna bomberjacka med rosegulddetaljer. Den är väldigt fin.

being silly with my best friend <3

Inga kommentarer: