måndag 15 juli 2013

Zed's dead baby, Zed's dead

Hej! Gårdagen spenderades med ett gäng filmer... hann avverka Pitch Perfect, Pulp Fiction och The Breakfast Club. Speciellt de två senare föll mig i smaken. Älskar söndagar då man bara får slappa och se en massa filmer. Film är det bästa tidsfördrivet i världen enligt mig!

Idag vaknade jag upp till ett kallt, regnigt och grått väder. Får den där hemska känslan av att sommaren lider mot sitt slut... man vill liksom skrika "håll ut lite längre till", för jag orkar inte med regnet och kylan. Inte än. Men det är ju trots allt bara femtonde juli, så kanske sommaren gör comeback ännu.

Nu är det i alla fall jobb som gäller. Bjuder på en fin bild av jag som pussar mig själv. Ser ju inte det minsta redigerad ut heller?? otroligt.

Inga kommentarer: