torsdag 11 juli 2013

If you realized how powerful your thoughts are, you would never think a negative thought again

Har dragit på mig en ordentlig förkylning samt en väldigt irriterad hälsena under den senaste veckan. Ärligt talat mår jag ganska skit just nu fysiskt, hatar att vara förkyld. Hälsenan ska vi inte tala om heller, skulle kunna skriva tusen fula ord som beskrivning.

Jag blir på så otroligt dåligt humör då jag inte kan träna. Känns som att allt jag gjort under de senaste två veckorna går till spillo då jag inte kan träna på några dagar... kroppen känns plötsligt jättesvag och otränad fast detta är min första ordentliga vilodag. Vet att det egentligen sitter i huvudet, och att jag inte borde tänka så negativt, men det är så jäkla svårt. Om motivation kunde bota förkylning och skador skulle jag definitivt vara frisk och skadefri vid det här laget. Men inte ens motivationen håller dessa negativa tankar borta.

Go away, you stupid negative thoughts.

Inga kommentarer: