torsdag 4 juli 2013

I GUESS I NEEDED TO LEARN FROM HIM

           Dagens

Idag steg jag upp ur sängen "pigg och kry" 8.30 och körde iväg till gymmet med Mari. Riktigt bra pass faktiskt, men styrketräningen kombinerat med fotboll fem gånger i veckan börjar verkligen kännas i musklerna. Behöver stretcha ordentligt ikväll... Imorgon blir det vilodag eftersom jag ska på konsert och missar träningen.

Efteråt körde vi iväg till Karleby där jag hade min tredje och första körlektion i stan... man kan väl inte direkt säga att jag är van med stadstrafik. Men nog blir det väl en bilförare av mig någon dag ändå. Gick runt i stan en stund efteråt men hade varken tid, ork eller pengar att shoppa någonting. Det enda jag fick hem var ett par gymhandskar så jag slipper få blåsor på händerna. Rusade sen iväg direkt på fotbollsträningar och nu sitter jag här och funderar om jag för en gångs skull skulle försöka lägga mig innan tolv. Men först ska jag försöka töja ut mina stackars muskler.

Inga kommentarer: