tisdag 11 juni 2013

Todayzz

Halå! Idag har jag jag hunnit med ett misslyckat försök till tidig uppstigning (ni vet, snooza en halvtimme - "nu fan stiger jag upp" - stänger av alarmet - somnar), sen tillagade jag en dunderfrukost åt mig själv och stack iväg och gymmade med Maira i 1 och en halv timme. Äntligen har jag tid att gymma... skolan och fotbollsträningarna har upptagit i princip all min tid, men nu är jag back on track. Är så jäkla taggad.

Efteråt har jag lagat mat, degat, blivit löjligt glad då jag upptäckte att Clara Henry och Simon Lussetti blivit ett par. Okej, I may be a little bit efter, men fy vad löjligt glad man kan bli över sånt här och så känner man inte ens personerna haha. Måste medge att jag har en liten crush på Simon för att han är så rolig och dessutom skånsk (ni som inte har en aning om vem jag pratar om, kan strunta i det eller gå in på claraslife.devote.se)

Nu funderar jag på att ge mig ut på en kvällsrunda i brist på annat. Ska bara äta och dricka en kaffekopp. Det är typ vad jag gör när jag inte har något att göra... äter och tränar. Nåja det är bättre än att bara äta antar jag. Skulle gärna springa riktigt långt just nu, but my fucking legs won't let me. Ursäkta språket, men jag lovar jag skulle ge bort dem till högst bjudande just nu.

Orkar inte riktigt anstränga mig, så ni får en bild av mitt fina face och min fina halvuppätna kiwi istället, enjoy:

Inga kommentarer: