torsdag 6 juni 2013

More Garnier pictures!

Före bild
Blev tillsagd att komma till hårsalongen osminkad, med ofixat och otvättat hår... och ta före bilder. Jätteroligt :D 
Men jag trivs ändå rätt bra utan smink så det var inte så farligt.

Ungefär en fjärdedel av allt smink Make Up-artisten hade med sig.. skulle inte ha tackat nej till den boxen.


Under progress
kan avslöja att jag var rätt så spänd inför resultatet här, haha!

Innan styling
Gissa lättnaden när jag tittade i spegeln och såg att det faktiskt såg bra ut..


Utsikten från studion





Medveten om risken att jag kan verka väldigt egocentrisk, kan jag säga att jag utav respekt för de andra deltagarna inte lägger ut bilder av oss allihopa (tydliga bilder menar jag då) utan deras tillstånd. Jag vet inte heller om jag får lägga ut bilder på hur reklambilderna blev, så jag tänker inte göra det utan att fråga.

Nästan alla bilder är tagna av Mari Borén, so give her the creds. Är så glad att jag tog med mig henne, hon har väldigt bra tålamod (det kanske inte alltid världens roligaste att sitta bredvid och titta på) och är otroligt stöttande! Bättre kumpan hade jag knappast kunnat ha med mig, tack för att du kom med vännen 

Inga kommentarer: