tisdag 18 juni 2013

Holding on too long is fear of letting go, 'cause not everything that goes around comes back around you know





Några bilder till från Maris och min photoshoot för några dagar sen

Måste säga att detta har varit en riktigt bra dag! Har levt på glädjen att jag vann sen imorse, haha, och dessutom hade jag min allra första körlektion idag. Skulle säga att det gick bra faktiskt, med tanke på att jag ändå inte har kört bil så riktigt mycket. Det är så roligt att köra, man känner sig nästan lite vuxen till och med, haha... Kan förresten inte fatta att jag fyller 18 om lite mer än två månader. Även om många av mina vänner redan är 18 eller har varit det länge, känns det ändå helt sjukt att den där dagen snart är här. När man var liten var ju en 18-åring en stor vuxen som typ hade hus och jobb och barn, haha (okej, min tidsuppfattning som liten var kanske inte riktigt realistisk men ändå..)

Nu ska jag göra mig i ordning för träningar och hoppas att de följer det-här-är-en-bra-dag temat! (även om det känns att det var legday igår)



2 kommentarer:

Mindy sa...

Hehe, jag läste först "har fått min allra första kärlek idag" då jag skummade igenom texten till först! Hann renn böri tänk: "Wohooo!! Jennie ha skaffa kaar!" men så märkt ja va du had skriva påriktit :D Stort grattis till vinsten, he va du absolut värd, minns hu jag och Ester beundra ditt hår när vi filma Montazami videona under Luciatouren! Good times, good times! Supersnygga bilder annars! Tackohej :D

Jennie sa...

hahah, int riktit! Får nog vänt en stund på de ännu ;) Tusen tack Mindy! Oj vitsi dömde Montazami-videorna... burja funder ijee att nog sko man ju måst klipp ihop en video åv dömde klippen, di e ju legendarisk :DD