tisdag 4 juni 2013

GARNIER MAKEOVER & PHOTOSHOOT

Har haft en otroligt intressant och rolig dag idag! Vi vaknade klockan 6, åt frukost , packade ihop våra saker och sen kom de och hämtade oss från hotellet. Körde först till en hårsalong där vi tre fick håret färgat och blev sminkade. Var skitnervös över håret till först, men det blev mycket bättre än jag hade vågat hoppas på! Sminket blev också snyggt, men sminkösen var ju tvungen att måla på ganska hårt eftersom mycket av sminket "försvinner" på bild. Sen åt vi lunch på en trevlig restaurang innan vi körde vidare till studion. Den var stor och ljus, fortfarande ofärdig eftersom fotografen nyss öppnat. I studion stylade de håret (fick sjukt fina stora lockar) och sen blev vi fotograferade. Bilderna blev faktiskt riktigt snygga och proffsiga, fast jag säger det själv haha... Kände knappt igen mig själv, men jag är riktigt riktigt nöjd :)

Är så glad över att jag valde att gå med på dethär, det var en otroligt rolig upplevelse. Nu skulle det bara gälla att vinna haha :D Annars har jag i alla fall en stor goodiebag att trösta mig med ;) Oh so fancy!

Mari har varit världens bästa avec och fotat behind the scenes-bilder med min kamera :) lägger upp dem när jag kommer hem men nu får det duga med iPhone-bilder:











Inga kommentarer: