onsdag 19 juni 2013

NINETEENTH OF JUNE

Hej! Började min dag på bästa sätt med havreplättar och gav mig ut på "morgon"-cardio klockan halv 1... wups. Glömde sätta på alarm igår så jag sov förstås till halv 12... efteråt körde jag lite planka, lyckades sätta ett nytt rekord på 5min och 24sek! Har egentligen aldrig testat hur länge jag kan hålla ut, men har prövat på 3,5 min plankor förr och redan det har varit tungt. Vet inte om över 5 min är bra eller "dåligt", men det kändes i alla fall... mitt nästa mål är 6 min!

Resten av dagen har gått åt att tvätta fönster och andra diverse ointressanta sysslor. Hade även fotbollsträning och råkade få bollen rakt i käften så nu kan jag knappt äta. Well well det är sånt man får ta som fotbollsspelare! Nu ska jag börja lite på en uppsats om skotten i sarajevo (wiee) och sen sova. Imorgon blir det att hit the gym med Maria och sen ska jag nog vila (och tvätta fönster och städa och laga läxor, men sen ska jag vila)

Ursäkta för detta "idag har jag.. imorgon ska jag.."-inlägg, men det händer inte så fasligt mycket just nu :D Blir också rätt träningsbetonat har jag märkt, men det är ju vad jag håller på med just nu...

Such a ganster

pic or didn't happen, right?

Inga kommentarer: