söndag 5 maj 2013

Typical sunday

Vaknade upp med världens huvudvärk vilket var lite märkligt med tanke på att jag gick och lade mig klockan 12 igår och sov i 11 och en halv timma. Eller så är det inte så märkligt just pga att jag nästan sov klockan runt. Mår i alla fall bättre nu... har varit hos farmor och hälsat på sötaste kusinen, druckit kaffe och just nu håller jag på med att försöka producera någon typ av text till en samhällslära-uppsats. Det tar aldrig slut... borde skriva typ 4 sidor, bara 3 to go då alltså. Ja och så fyra uppsatser som jag inte har börjat på. Men nu ska jag sluta klaga på hur mycket jag har att göra helatiden...

Läste i alla fall en trevlig recension i tidningen om vårt uppträdande i snellmanssalen. De hade skrivit om min sång också, och att jag borde ha varit uppmickad. Kan mycket väl förstå att alla ord inte hördes eftersom jag var så förkyld dendär dagen att jag hade svårt att få ut något ljud överhuvudtaget...

Nu ska jag fortsätta skriva om korruptionen i Ryssland, och sen blir det att ge sig iväg till kokkola på cupmatch omgång 2! Håller alla tummar för mina damer, let's do this!!







Inga kommentarer: