måndag 27 maj 2013

Jag kom visst vidare, va


Satt och åt ungskorv på maten idag när telefonen plötsligt ringde.. trodde det var någon som ringde och sa att jag skulle komma och öva så jag svarade halvirriterat "Jennie". Och gissa vem det var? Jo, de ringde från L'oreal Garnier och sa att jag hade kommit vidare i modelltävlingen! Blev ju skitnervös på stället. De ringde och ville ha min tillåtelse för att få färga mitt hår platinablondt. Visste inte riktigt vad jag skulle säga, så hon sa att jag fick ta kontakt senare och säga vad jag bestämt mig för.

Mitt hår är ju väldigt viktigt för mig och jag skulle gärna ha kvar min egen färg, men återigen får man inte många sånahär chanser och jag tänker ta den :) Det är ju bara hår ändå, och jag har ju haft nästan platinablondt förut. Så om en vecka åker jag ner till Helsingfors, sover på hotell, får en makeover och sen blir det photoshoot! Kommer att vara skitnervös.. tur att Mari gick med på att följa med som mentalt stöd :)

Oh man, I did not see this coming. 

4 kommentarer:

elinW sa...

Wooaah! Grattis!!

Anonym sa...

Hur coolt som helst!! Lycka till!! :) Mindy

Aidai sa...

Grattis! Ja tippa nästan at i sko vaal tu tå ja skåda på restn åv kandidaatä, tu passa heilt klart bäst!

Jennie sa...

Oj tack så mycket alla! :)