tisdag 14 maj 2013

hej, hej sommar

Plötsligt blev det någon typ av sommar. Okej sommar är väl att ta i lite, men våren är definitivt här! Har suttit ute på terassen och försökt insupa lite D-vitamin... allt blir så mycket enklare då solen lyser.

Ikväll har jag inte gjort så mycket annat än tränat, ätit och sett en film för skolan. Trainspotting hette den, handlade om knarkare. Vet inte hur många knarkarfilmer jag sett nu, och jag slutar aldrig faschineras. Okej det där lät så fel, men jag tycker att det är jävligt intressant. Det är någonting så psykologiskt djupt i att vara så på botten och inte bry sig om någonting överhuvudtaget. Det är fruktansvärt vilken makt beroenden har över människor... då ingen stolthet existerar längre..

nu ska jag sova, slänger in några bilder från dagen:







Inga kommentarer: