lördag 4 maj 2013

Apple-league

Hej! Har varit fasligt dålig på att blogga den senaste veckan.. ska försöka skärpa mig. Men ärligt talat vet jag inte om jag haft såhär mycket att göra på de senaste 10 åren ungefär...

Vi har haft 5 konserter den här veckan, har varit mer eller mindre utan röst på alla av dem men det har varit helt fantastiskt roligt ändå! Igår hade vi en "avslutningskeikka" på After Eight, det kom mycket folk och stämningen var på topp. Kanske inte vårt musikaliskt bästa framförande, men fyfan va roligt det var ändå... Dozen Matter i mitt hjärta <3 Bästavännen Linn fyllde 18 igår (Grattis än en gång honey) så hon gick in på puben efteråt medans lilla underåriga jag fick stå utanför. Haha skoja bara... mötte upp några andra vänner istället och det var faktiskt riktigt trevligt :)

Idag kan jag stolt meddela att jag joinat The Apple-league! Nokian fick duka undan för iPhonen, och det var inte en minut för tidigt. Äntligen får jag börja fota min mat och lägga upp på instagram och annat sånt som man gör när man har en iPhone!

Inga kommentarer: