onsdag 10 april 2013

HOLÀ!



Är hemkommen från en suverän Barca-resa! 
(okej, Salou egentligen men jag säger Barcelona.. :D)

Borde egentligen vara i skolan nu, men vi skulle tydligen åka via Vasa på hemvägen så det räckte lite längre än jag trott. Jag skulle ha blivit tvungen att stiga av bussen i Kronoby och gå raka vägen till skolan utan att ens få komma hem emellan, så då tänkte jag att så duktig behöver jag inte vara. Dessutom skulle jag antagligen inte ha varit så fokuserad med tanke på att flyget landade klockan 1 inatt och så en 7 timmars bussresa på det...

Spanien var lika vackert som förut, och jag kunde gärna ha stannat fler dagar eftersom vädret var helt strålande mot slutet. I och för sig hade vi bra väder nästan hela veckan, men igår var det jättevarmt och soligt... Vi fick ju en extra dag i och med att flyget avgick så sent på kvällen, så under dagen gick vi på stan, åt pizza, gick längs stranden och lade oss ner i sanden och stekte. Så jäkla skönt. Vet dock inte om jag skulle ha orkat träna lika intensivt fler dagar, benen var heelt slut under sista träningen. 

Bilder kommer senare, jag har en del att gå igenom (350 i nuläget)... Nu ska jag koka mig en kopp finskt kaffe och njuta. Har faktiskt redan tömt hela kappsäcken och t.o.m. börjat tvätta kläder... that's a first!



Inga kommentarer: