söndag 28 april 2013

Feel my pain

Igår kväll var jag och Linn hos mig och tsillade och lyssnade på rock... då ringde några trevliga typer och sa att de kommer och hämtar oss, och plötsligt var vi påväg till Kronoby. Helt trevlig kväll, även om vi började tröttna där mitt i natten då det räckte så länge innan vi fick åka hem. Sen crashade Linn här och vi sov till klockan 1. Traditionellt. Trevlig uppvakning vi fick då mamma kom in i rummet och sa att vi måste klä på oss och komma ut för att knuffa igång en bil... piggt. Haha..

Denna dag har spenderats tillsammans med my beloved läxböcker. Jag har försökt konstruera någon slags lista på allt som behöver göras, men det är mycket som jag har glömt eller behöver ta reda på. Åtminstone 4 uppsatser, 2 prov, en läsförståelse och en jäkla massa uppgifter står på schemat. Det översträckade är vad jag har åstadkommit idag. Och jag som tycker att jag inte gjort mycket annat än läxor idag... har visserligen börjat på några andra uppgifter också men allting tar så lång tid!! En orsak till varför jag inte borde blogga just nu... men jag blir snurrig i skallen om jag inte får göra något annat.

2 kommentarer:

Aidai sa...

Hemska saker! Å ja som tyckt ja hadd i uuslit mä examensplanering å praktikshit! På tiin bekostna foll en lillen stein åv axla miin. Aadä har visst å ti dsära. Tsemppiä!

Jennie sa...

Jepp, I know... nå positivt om nan aadä kan tsänn si mindä belasta åtminstoni :D