måndag 1 april 2013

April, april

Vi är ju bortskämda med solen snart i det här landet! Minns inte när det senast skulle ha varit soligt såhär många dagar i rad. I överlag har Mars varit en helt fantastisk månad, det är längesen jag har mått såhär bra såhär länge. Får hoppas att det håller i sig, för allt känns så jävla mycket bättre när man mår bra både fysiskt och psykiskt. Har verkligen ryckt upp mig rejält denna månad!

Men jag har en känsla av att April kommer att bli minns lika bra, om jag tänker på vad jag har framför mig :) På tal om det borde jag verkligen börja packa nu!! Skjuter alltid upp det och hittar på tusen andra saker att göra. Det är ju faktiskt inte många timmar kvar tills vi åker....

2 kommentarer:

Anonym sa...

FRAMFÖR styret...? DU e modig du :) Jag skulle hellre sitta bakom styret...

Jennie sa...

HAHA ojdå :D fel inlägg sådär annars