torsdag 14 mars 2013

Sick girl reporting

Det här var nog det snabbaste insjuknandet för mig någonsin... började känna mig lite småförkyld igår på mattepasset, men kände inte av något extra på kvällen. Nåja, inatt har jag legat uppe och knappt kunnat lyfta huvudet pga. enorm huvudvärk, skulle seriöst ha kunnat spy.. frös så jag skakade och kände mig helt konstig. Hade lite stegring också, så för mig som typ aldrig har feber kändes det ju som att jag höll på att dö... haha.

Det har varit lite bättre nu på dagen, behöver fortfarande snyta mig varenda minut och så nyser jag hela tiden... men det kändes som att det höll på att bli bättre. Men nu mår jag skit igen, weho... huvudvärken är värst, får nog trycka i mig lite värkmedicin nu. Nästan så att jag hellre skulle ha feber så att den här förkylningen skulle gå om fortare, men av någon anledning får jag ingen ordentlig feber längre.

Har verkligen inte tid eller lust att ligga hemma och vara sjuk... idag hade jag ett förhör och en uppsats att lämna in som jag missade. Inga stora saker men jag hatar att missa saker i skolan... 

Tänker försöka samla ihop lite superkrafter och bli frisk till imorgon! Lättare sagt än gjort..


Inga kommentarer: