måndag 25 mars 2013

SAT, SUN & MON

På lördagsnatten fick jag plötsligt för mig att åka till Kronoby av alla ställen, så en vän fick hämta mig och så åkte vi dit. Sen fick han skjutsa hem mig också mitt i natten den stackaren, haha...

 I söndags var vi och grillade, eller vi försökte i alla fall... det började riktigt bra med att vi fick upp eld, men sen slocknade den och nästan alla korvar föll i brasan, haha. Såg ut som någon värre korvmassaker... 
Vädret var helt fantastiskt och vi gick ung. 5 km. Känns faktiskt som att det så småningom håller på att bli vår. Love it <3



Imorse steg jag frivillt upp klockan 6 (okej, 25 över) fast jag egentligen hade sovmorgon... för att träna. Fördelen var ju att jag var ensam i gymmet, vilket betyder att jag obemärkt fick stå i spegeln och spänna för mig själv ;) Körde på rätt intensivt med tanke på att klockan var 8, haha... men jag ska vara i beachform om en vecka så det gäller väl att köra hårt nu! :D

Nu ska jag skriva lite musik.


Inga kommentarer: