lördag 9 mars 2013

Football at it's best



Har spelat match idag. Utomhus.
Skottade bort lite snö av planen och sen var det bara att snöra på sig fotbollsskorna och spela. Det är ju inte alltid som det fastnar snöbollar istället för gräs under fotbollsskorna. Men vi vann 4-1 och jag gjorde ett ytterst graciöst mål. Haha... Usch vad jag ser fram emot att få träna i värmen och på naturligt gräs om några veckor. Tanken på att springa utomhus i shorts och topp... oh yes.

På tal om resor... jag känner mig som en kringvandrande försäljare. I och med Spanien-resan och Polen-resan nästa månad har jag fått en del saker att sälja för att samla ihop cash. Så om ni är intresserade av att köpa kryddor eller Ullmax-sportunderkläder, ryck mig i ärmen eller tag kontakt på annat sätt. I'd be very grateful.



Inga kommentarer: