söndag 3 mars 2013

Envy will hurt itself, let yourself be beautiful

Sov hos Linn igår sådär spontant... idag fyllde min kära mommo 90 år, så vi har firat henne :) Hon är alltid så beundransvärt glad.

Annars har jag inte hunnit med mycket mer än en löprunda idag. Mina kostvanor de senaste dagarna har varit helt uppåt skogen, och jag menar det. Om jag ska vara ärlig har jag inte ätit ett enda ordentligt mål mat idag. Och om det märks! Jag är trött, rastlös men har ändå ingen energi... nej, nu får det nog vara skärpning!

Imorgon börjar skolan igen. Känns lite äckligt... har inte gått i skola påriktigt på 2 månader. Dessutom har jag två mardrömsperioder framför mig, men det ska väl fixa sig. Man kan inte alltid göra som man vill (dvs. fortsätta ha musikperiod och skita i hela gymnasiet), och det positiva är ju att det bara är 12 veckor skola kvar tills sommaren och dessutom ska jag åka på två resor. Det blir nog bra det här.

En fin låt på det.

Inga kommentarer: