torsdag 28 februari 2013

En onödig träningslista i brist på annat


What did you eat for breakfast?
  • Eeh, ett bröd kanske. Hatar morgonmål i perioder, och det är en sån period just nu.
How much water do you drink each day?
  • Alldeles för lite. Största problemet med min kost.
What is your current favorite workout?
  • Om man bortser från fotbollen, så är det ju givetvis en tung träning på gymmet.
How many calories do you eat each day?
  • Det är ju inte så att jag räknar.
What are your favorite healthy snacks?
  • Frukter. Och grönsaker med dipp, omnom.
What do you usually eat for lunch?
  • Väldigt olika... följer ju inte direkt någon diet.
What is your favorite body part to train?
  • MAGE  och armar/axlar/rygg
What is your least favorite body part to train?
  • Benen.
What are your “bad” food cravings?
  • bulla ♥ ... och choklad on occasions
Do you take vitamins or supplements?
  • Nej... eller jo, magnesium innan matcher
How often do you eat out?
  • Väldigt sällan... kanske 1 gång/två månader eller något sånt. Max 1 gång/månad.
Do you eat fast food?
  • Väldigt, väldigt sällan. Åt en hamburgare för några dagar sen och det tar nog länge innan jag beställer en igen. Tycker inte om snabbmat längre... eller pizza är ett undantag!
Who is your biggest supporter?
  • Haha, jag själv
Do you have a gym membership?
  • Nej.. man behöver inte det till det gym jag brukar träna på. 
How many hours of sleep do you get each night?
  • Varierar, oftast för lite. På en vanlig skoldag är 7 timmar det vanliga... max 8.
Do you have a “cheat” day?
  • Nej... "fuskar" då jag har lust.
Do you have a workout buddy?
  • Laget förstås, haha. Annars är det Linn, men oftast tränar jag ensam.
What is the best thing that has changed about your life since committing to a healthy lifestyle?
  • Träning har alltid varit en självklar del av min vardag, så jag vet inte riktigt... I och med att jag spelar fotboll så kommer det liksom av sig själv. Kosten är något jag borde jobba på, men det är ändå bäst för mig att inte fokusera för mycket på den. Men ett liv utan träning för mig är näst intill otänkbart, det gör mig gladare, starkare, snyggare, hälsosammare och får mig att må bra. Det är ett beroende. Ärligt talat förstår jag mig inte på människor som aldrig tränar... but that's not my problem I guess!
What was the last healthy thing you did?
  • Åt gröt idag om det räknas? Haha. Annars var det väl simningen igår antar jag.

Inga kommentarer: