onsdag 20 februari 2013

Idag är jag lycklig. Fick uppträda med världens bästa grupp, vädret var underbart och allt kändes bara så bra. Övervann en av de rädslor som jag för ett år sen, för en månad sen, inte hade trott att jag skulle kunna göra... har alltid varit rädd för att sjunga solo inför min egen skola, och idag sjöng både för min gamla högstadieskola och mitt gymnasium. Dessutom en av mina egna sånger, vilket känns ganska personligt eftersom att det är mina egna ord och de betyder något för mig. Det är liksom en annan sak att sitta och sjunga i sitt rum och lägga upp det på youtube än att faktiskt stå där in real life framför en publik och sjunga samma ord. Men jag kände mig lugn och säker, och det kändes så jäkla bra. Blev också stolt över mina gymnasie-medmänniskor, för att de var en så otroligt bra publik! De senaste dagarnas konserter har alla gått bra, men idag var speciellt.

Det är sånahär dagar man förstår att man har fått vara en del av någonting helt fantastiskt.

Ni är obeskrivliga <3

"Why I love music? Well, if I could express or feel the same thing with just words, I wouldn't need it. 
But I simply can't, and that is why it means the world to me."


3 kommentarer:

Maria Tokou sa...

Tu ha fått en blogg award åv mi. Fa in på bloggen min så fatar du ;)

Anonym sa...

du sjungd no så bra jennie! :)

Jennie sa...

Tusen tack! :')