måndag 21 januari 2013

Can I get a witness, to the bruises and the waisted tears

Hej! Åkte till simhallen med Linn idag direkt efter skolan. Vi simmade i över en timme (eller okej, 40 min satt vi i bubbelpoolen och slöade, haha..). Annars när jag åker till simhallen brukar jag simma mina 500 meter och sen simma lungt några hundra meter till, vilket tar max 40 minuter, sen duscha och åka hem. Orkar aldrig sätta mig i jacuzzin när jag är ensam, ser ingen point i att sitta där för sig själv och stirra. Men otroligt skönt var det faktiskt, och trevligt att bra sällskap att prata med för en gångs skull! :)

Efteråt kom Linn till oss, och sen hon åkte hem har jag fixat och trixat med en låt (Heart of Stone by Iko) Ljudet hörs fortfarande bara från en hörlur när jag spelar upp det efter att jag sparat... antar att det har att göra med mono och stereo, men jag blir inte klok på det där programmet. Nåja, jag kan ju spara och spela upp åtminstone.. det är ju ett framsteg.

något Cubase-proffs som vill ta över här, eller?

Inga kommentarer: