torsdag 24 januari 2013

TORS 22:46

Började min morgon med att försova mig med 1,5 h... haha, lysande exempel på hur bra jag klarar mig utan mamma och pappa :D Missade finskan och hann inte äta morgonmål... such a pro! Det där väldigt seriösa påståendet om att äta 'ett salladsblad om dagen' gick ju inte så bra heller, Linn och jag bakade kladdkaka när vi kom hem från skolan, haha... och det värsta är ju att ingen annan äter av den, så nu kommer jag ju att äta hela själv :) Men två-timmars träningen fick kompensera; intervallträning i iskyla (jag joggade och gick... förstås -.-) och sen muskelkondition. Kommer ju att dö av ansträngning den dagen jag äntligen kan vara med i intervaller och liknande... haha.





musikperiod-bilder från förra fredagen... I like you guys <3

Inga kommentarer: