onsdag 23 januari 2013

Preiset die tage

Tjena. Fick min wanha-klänning idag..... DAMN it's figurnära (tänkte skriva revealing men det lät ju lite fel, haha) Får väl typ leva på ett salladsblad om dagen i tre veckor framöver nu då!! Kom i alla fall fram till att man inte ska prova finkläder på en ful-dag... haha. Anyway, snygg är den i varje fall!

Annars har jag inte hållit på med så mycket idag... skolan var trevlig, vi bekantade oss med några nya sånger, bl.a. Bachs juloratorium som vi ska sjunga på en julkonsert om typ 10 månader, haha. Sopran-stämman är ju minst sagt krävande...

haha, lyssna på den högsta stämman.... (från 0:46)

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon klockan 6 för att gå på den där jävla finskan. Mamma, pappa och Dennis åker till Stockholm inatt så jag är nästan ensam hemma... storebror är dock hemma så jag får ändå inte sjunga hur högt jag vill.

Inga kommentarer: