fredag 25 januari 2013

Never wipe tears without gloves

Hej.. min morgon började med massage och avslappning i 2 timmar, inte illa! Vi fick lära oss hur man ska massera rätt och så vidare... och resten av dagen flöt bara på. Nu har jag nyss kommit hem från fotbollsträningar, duschat och borde börja fixa mig... tungt.

Måste bara nämna att "Torka aldrig tårar utan handskar" är något av det bästa jag sett på länge. Så gripande, fint och annorlunda... och skådespelarna är suveräna. Jag tycker att det är viktigt att man tar upp såna här historier också, man kan inte sopa dem under mattan och tro att de försvinner. Visst har vi kommit en bit sedan 80-talet, och jag tycker att det är fantastiskt att denna serie berör och hyllas av så många människor. Har ni missat den - se den.
första avsnittet



Inga kommentarer: