lördag 26 januari 2013

I just want you to know who I am


 I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken 
I just want you to know who I am


Tycker om den här sången väldigt, väldigt mycket. Tycker faktiskt ibland att min röst fungerar bättre i ett lägre röstläge, även om min bekvämlighetszon ligger i det högre registret. Berätta gärna vad ni tycker, ni anar inte hur glad jag blir av att få lite respons... det betyder mycket :)

Om ni undrar varför jag alltid filmar i svartvitt så är det för att det blir så konstiga och fula färger i mitt rum. Dessutom tycker jag inte om att se mig själv i färg på film, av någon konstig anledning.
(Det blir ganska högljutt vid 2 minuter, so don't freak out :D) 

7 kommentarer:

Anonym sa...

du sjunger SÅ fint :)

Jennie sa...

Tack så mycket! Vad glad jag blir :)

Erika sa...

Otrolit bra er du! Ja fösöka ta na ton ijee hejm ja å int låått hä fö naa..! :D Gårr bra!

Mari sa...

Ojj så fint Jennie! <3 låått ju rikti bra tå du sjungd i lägre tonläge än va du annos bruk :)

Jennie sa...

E: Tack!! Haha, tu ska int vaa så självkritisk ;) Tro baa på ett i lååtä underbart, så dzär i hä.

M: Tack Marii! :)<3

LINN sa...

huhh, hä taar jo allt i hjärta tå du taar tömdee läägä toonä! good job jennie <3

Jennie sa...

thanks honey <3