onsdag 2 januari 2013

Everythings a copy of a copy of a copy

Skolan börjar imorgon igen, jag ska upp kl. 6 och jag kommer antagligen inte att kunna somna. Igår somnade jag halv 6 på morgonen, då mamma åkte till jobbet. Good job.

Såg Fight Club innan jag skulle gå och lägga mig, vilket resulterade i att jag låg och vred och vände mig resten av natten. Sådär mitt i natten trodde jag faktiskt att jag höll på att tappa förståndet då jag låg och försökte lösa alla möjliga oexisterande konspirationsteorier. Trodde helt seriöst att filmen var verklighet och att jag var en av huvudpersonerna, och jag sov inte ens utan jag var helt vaken. Blev tvungen att börja läsa en bok så att jag inte skulle börja känna mig schizofren.

Note to self: Se inte en psykologisk film strax innan du ska lägga dig. Inte precis första gången detta händer... helt sjuk känsla.

Men för övrigt helt fenomenal film. Invecklad och smått underlig, precis sånt som jag tycker om.





"I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may."

Inga kommentarer: