söndag 27 januari 2013

Everyone has a breaking point

Hej. Linn sov över inatt, igen, och idag har vi typ bara legat i soffan och kollat på filmer. Såg 'The Experiment' (2010 versionen), som jag tyckte var bra.. även om jag börjar må lite illa när jag tänker på att den är verklighetsbaserad. Människor är allt sorgliga ibland.

Nåja, såg någon annan film också som jag inte minns namnet på. När Linn åkte for jag på träningar... 0% motivation. Mamma, pappa och lillebror kom hem från sthlm ikväll, och jag fick nya träningsbyxor, ett halsband att ha med wanha-klänningen och några snygga armband... thanks! :) Mami hade köpt 3 par (!!) nya skor, som jag tänker smyganvända ibland även om de är lite stora... :) (nu kommer hon ju garanterat inte att läsa det här.. haha)

Har sovit väldigt lite på den senaste tiden, och imorgon ska jag upp klockan 6 igen. Kanske jag skulle försöka vakna denna gång också... Gonatt, people.


Cam Gigandet spelar nästan alltid the bad guy i alla filmer han är med i... men förbannat snygg är han ju ändå.


2 kommentarer:

Sandra A sa...

Jaa huhhu va han e snygg! ;)

Jennie sa...

Jaanåå! Nästan liiti fö snygg fö ti vara sann :D