fredag 7 december 2012

When life gives you lemons, make lemonade

Okej, jag har med ganska stor sannolikhet sträckt min lårmuskel. How fun! Skulle ha kunnat rada upp en ramsa med några mindre vackra ord, men jag valde att svälja besvikelsen och trösta mig med en film, tröst-mat och Vampire Diaries. There's not a pain in the world that a little TVD can't take away!.. Eller hur var det nu de brukade säga? :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra i helg (känns konstigt att det är helg.. har känts som måndag hela dagen).. har match imorgon, men obviously kommer jag inte att kunna spela! fck. Kan ju hoppas på ett mirakel eller något. De brukar vara rätt så regelbundet återkommande i mitt liv! Haha.


bara för att jag är sur får ni en ful, exakt 4 år gammal bild på mig!
(seriöst, 4 år..?? vart tog tiden vägen)

Inga kommentarer: