torsdag 27 december 2012

Reashopping

Halåå! Idag har jag varit i stan och shoppat.. eller försökt i alla fall. Så jäkla mycket folk att man får huvudvärk.. och alla köer!! (Haha jag som säger att jag ska flytta till en storstad, och så klagar jag på köerna i kokkola city.. :D) Tyvärr är det ju nästan alltid så att de finns de som är snabbare, altså tar storlekarna oftast slut... jobbigt, ack så jobbigt.

Och så börjar jag alltid känna mig så ful när jag är i stan och shoppar! Någon annan som känner så? Kläderna känns fula, håret är stripigt och äckligt, sminket är äckligt och man känner sig allmänt ofräsch. Då blir det alltid mycket jobbigare att shoppa då man känner sig äcklig. Och det är ingen skillnad vad jag tar på mig, allting känns fult efter en stund. Oj stackars mig och mina stora problem... ;)

Well well, hittade ändå några plagg att slösa på så tomhänt kom jag inte hem :)

Inga kommentarer: