lördag 29 december 2012

Movie junkie

Halåå! Kom nyss hem från en ganska händelselös kväll, satt mest och kollade på tv med Jessica och Christine. Men trevligt ändå, länge sen jag sett bruudarna :) Nu ska jag nog sätta på någon film och sen går jag och lägger mig. Har varit en riktigt movie junkie senaste tiden, blir väl typ 5:e filmen nu ihelg? Såg Magic Mike tidigare idag också. Och det sjukaste är att jag har kollat på filmer i "Romantik"-kategorin?? Like wtf? :o Kollar nästan aldrig på romantiska komedier, eller romantiska filmer överlag... tycker mer om sånadär krångliga, mörka och invecklat-psykologiska-nånting filmer. Bra beskrivning där va haha.

Men jaja, man kan väl drömma sig bort och glömma att man sitter där ensam i kolmörkret för en liten stund i alla fall :'(( haha, skojade bara... I love being by myself ;)


Faktiskt helt okej film, fastän den inte hade någon speciellt intressant story. Underhållande i
 alla fall! ;) Och det skadar ju inte att Alex Pettyfer är galet snygg i den... plus alla andra då.

Inga kommentarer: