söndag 16 december 2012

Full rulle

Hej! Uppdateringen har varit sämst under de senaste dagarna.. men det är prov, uppsatser och julförberedelser som ska fixas. Igår var jag i stan hela dagen och sökte febrilt efter julfestkläder... omöjligt i den där stan. Hittade till slut någonting användbart, efter många timmars letande...

Idag har jag tränat och gjort fys.tester.. kan äntligen vara med igen! Eller beep-testet är väl inte så jäkla roligt men det är ändå skönt att få det gjort och att ha något att kunna jämföra med. Tror i alla fall att jag har sluppit sträckningen nu... SÅ SKÖNT. Men nu måste jag sätta igång och läsa till prov! Och memorera 20 klassiska stycken.. åååå stress. Dessutom har jag fysik-prov på tisdag som jag verkligen vill satsa på.. så borde läsa på det också.

HEJDÅ.

Inga kommentarer: