tisdag 4 december 2012

En hel massa

Hej, de senaste dagarna har gått i ett huj. Hela december-månad hittils känns ungefär som en dag lång. Känns som att jag inte riktigt gör så mycket i skolan, mycket sångövande hit och dit. Igår var jag i stan till en sport-fysioterapeut som undersökte mina ack så krångliga ben. Fick veta att hela "konstruktionen" är sne, och de linjer som borde vara raka är inte det. Det finns också en hel del, både små och stora, muskler som är alldeles för svaga i förhållande till andra muskler. Typ att vissa muskler alltid är spända medan några är uttdragna hela tiden. Så förstod jag i alla fall. Ska tillbaka fler gången, nästa gång typ om två veckor. Fick också några övningar som jag ska göra åtminstione 5 ggr i veckan. Äntligen händer det något, känns som att jag levt med en söndrig kropp i många månader nu.

Ikväll har jag varit på säsongens första "ordentliga" träning i bollhallen. Fick dock helt otroligt ont i framlåret, antar att det berodde på den inte så skonsamma "massagen" igår. Eller hoppas verkligen på det, för jag orkar inte med några sträckningar just nu.

Nu ska jag hoppa i säng! Imorgon har vi självständighetsfest, så jag vill helst inte se ut som en zombie. Har egentligen ingen lust att fixa mig, men fick en gratis sovmorgon så jag kan ju anstränga mig lite. Jag ska ju ändå stå på scen så helt hemsk vill jag ju inte se ut. Fattar inte varför, men jag verkar vara i någonslags ful-period just nu :D Allt känns bara fult och ser fult ut.

På kvällen blir det hardcore-gymmande. Eheh, joo.

Inte idag. Men tror jag kör på detta imorgon... plus svarta strumpbyxor såklart.
Jävla kalla land.

Inga kommentarer: