torsdag 13 december 2012

13th December

Luciadagen idag! Oj så många minnen denna dag frambringar... första året sen åttan som jag inte har något med någon Lucia att göra. Tänker inte heller gå och se någon Lucia... hade gärna sett ÖT:s Lucia i år eftersom jag var med i förra år, men jag har inte tid. Imorse hade högstadiet ställt till med en av de finaste "Luciauppträdandena" jag någonsin sett! Blev superimponerad. Det var i ishallen, och lucian och alla tärnor hade skrinnskor på sig... sjukt fint, men om någon hade föreslått det när jag var med på nian hade jag nog småskrattat och vägrat, haha. Men väldigt fint var det i alla fall.

Nu sitter jag och försöker memorera 20 klassiska stycken som vi ska kunna till musikprovet på måndag. Imorgon har jag engelska"prov" eller mer ett ordförhör, så ska nog sätta mig och läsa egenom det. 



två favoritbilder från en gammal photoshoot

Inga kommentarer: