torsdag 22 november 2012

WORK-OUT

Hej! Jag har varit så effektiv idag att jag är alldeles stolt över mig själv :D Började min morgon med aerobic och mage/rygg-styrka på gymnastiken, sen skola till klockan 3 och när jag kom hem gjorde jag mina läxor direkt (jag lovar... DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT.). Ungefär halv 6 åkte jag och Linn till gymmet och jag körde ett ordenligt pass. Var lite besviken över att det inte kändes alls imorse... men imorgon kommer det nog att kännas! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till :D

Imorgon tänker jag köra på en vilodag (eller ja, bortsett från skrinningen klockan 8 imorgon)... det känns nog som att kroppen behöver återhämta sig lite. Har tränat åtminstone en gång varenda dag den senaste veckan.

(haha, det här är SÅ Heidi och jag på gymmet i skolan :D Typ målet med hela träningen... 
"Bränder i naa?" "Vänt, ja ska baa få i ti bränn furi vi far."

Inga kommentarer: