söndag 18 november 2012

My Weekend

Hej! Idag har jag varit i Tuuri med mamma hela dagen. Inget shoppingmecka direkt, men det är alltid kul att bara gå runt och titta. Hittade i alla fall ett snyggt ljusbeigerosa nagellack, en vinröd kudde och ett par "läder"byxor med gulddetaljer. Likelike.

Förvånansvärt nog satt jag inte hemma hela kvällen igår! Linn ringde och frågade om jag ville komma med och bowla, så jag  fixade mig på 5 minuter och så körde vi iväg. Dessvärre sög jag på bowlingen, det var värre än någonsin haha... lyckades bryta två naglar också. BUHUU. Men annars var det riktigt trevligt! ;)

Nu har jag nyss kommit in från min kvällsgångrunda i det äckliga vädret, så ska hoppa i duschen nu och sen ska jag sova.


någon gång i våras... som ni ser är min bowlingstil lite konstig :D



Inga kommentarer: