torsdag 8 november 2012

still busy

Fortsatt shitty uppdatering jag vet... men orken räcker inte till just nu! Ska riktigt snart sätta mig och börja läsa på finskaprovet som jag har i morgon också... känns som att jag har läst konstant i en vecka?

Igår var jag faktiskt hos Mari en stund innan jag fick lov att åka hem och skriva ett inlämningarbete... Hon har klippt klart filmen som vi har hållit på med, riktigt bra blev den! Hon höll på och mixade ihop olika ljud, alltså sjukt invecklade grejer det där... Ska bli spännande att se det slutliga resultatet sen!

Imorgon är det i alla fall FREDAG. Vet inte vad jag ska göra då... men på lördag blir det kanske shopping+mat+bio med M&E, we'll see!

Men nu ska jag börja läsa, puss på det.


Har btw skaffat Photoshop nu (thnx Maary). Dock suger jag på det.

Inga kommentarer: