torsdag 29 november 2012

Stay Strong

Tjenare! Nu är vi äntligen klara med alla inventeringar... det snurrar siffor i mitt huvud. 3 fakin affärer på 3 dagar... jag tänker aldrig inventera mera. Eller ja, inte förrän nästa år i alla fall.

Och så har det plötsligt blivit vinter också! Eller vi hade ju vinter för typ en månad sen, men nu har det kommit påriktigt tror jag, -10 grader! (kommer ju att skratta åt att jag tyckte det var kallt, sen när det är -27) Jag har så otroligt kallt just nu, höll på att frysa ihjäl där inne i affären, så nu ska jag gå i bastun! Det finns ju seriöst inget bättre än bastu <3

Imorgon har jag en ganska lugn dag; ska sjunga i kyrkan på morgonen, sen har jag typ 1 pass och sen åker vi iväg till Kokkola på någon exkursion. OCH SEN ÄR DET HELG, halleluja.


Inga kommentarer: