onsdag 21 november 2012

Sometimes feelings can be hard to understand, but if we understood them there'd be no point to the plan

Idag har jag typ... sjungit. Spelade in en cover, laddade upp den hit, och ångrade mig. Fick väl mindervärdeskomplex eller nåt, inte vet jag. Brukar ibland börja känna mig ful och helt kass på att sjunga när jag ser mig själv på video. Har dock för mig att det är ganska vanligt att inte tycka om att se sig själv på film...

Sen har jag tränat också, 6.5 km och sen styrka. Försökte febrilt att pina magmusklerna lite i hopp om att känna lite träningsvärk imorgon. Av någon anledning får jag nästan aldrig träningsvärk längre, i alla fall inte i magen. Kan det bero på att musklerna har vänjt sig vid muskelträning eller något?... På något konstigt sätt tycker jag att det är skönt att ha riktigt mycket träningsvärk. Lite självdestruktiv sådär i hemlighet. Pleasure from pain, right? Haha, kanske inte riktigt så ändå.

Nu ska jag sova. Alltså att vakna klockan 6 varenda morgon är så jäkla tungt, för jag hinner aldrig sova mer än typ 7 timmar...




Inga kommentarer: