tisdag 27 november 2012

Motivationsbrist

Hej. Usch vad jag är trött idag... vaknade klockan 6, åkte till skolan, hade några pass, gymmade, hade några pass, stannade kvar i skolan och gjorde mina läxor, åkte till nvetil på inventering (som förvånansvärt nog faktiskt inte tog längre än 2 timmar, men längre lär det ta imorgon och på torsdag..) och nu har jag nyss kommit hem från min kvällslänk. Hann inte heller göra klart mina läxor så det borde jag göra nu... orkar inte..

Imorgon har jag fullt schema, och sen ska jag iväg till Kokkola på inventering i en affär som är typ 4 ggr större än den vi var i idag...

Har faktiskt mycket mer lust att gå och lägga mig nu och skita i läxorna... blir alltid trött efter att jag varit på min kvällsrunda. Men ett stort plus är ju att jag sover bättre!


Inga kommentarer: