lördag 3 november 2012

Har jag blivit "gammal"?

Alltså någonting har ju hänt under det senaste året då jag sitter hemma på en lördagskväll, dricker loka och läser till biologiprovet... istället för att åka till Jakobstad. Sorgligt men sant! Men det är liksom over my dead body att jag står ute och fryser på någon jävla parkering i fem-sex timmar. Har gjort det tillräckligt många gånger... det känns inte så särskilt trevligt längre. Antar att jag kommit till den punkten då de saker jag tyckte var roliga när jag var yngre, helt enkelt inte är det minsta roliga längre. Den punkten då jag föredrar biologiboken framför att faktiskt gå ut och vara med folk. På en parkering. I kylan och regnet. No thank you. Alltså ibland tappar jag hoppet på detta ställe, haha... Får helt enkelt vänta tills jag fyller 18, så kanske helgerna får lite mera mening. Kanske.

Men lite vettig är jag väl ändå; har ca. 100 sidor att läsa tills Måndag... så jag tänker läsa de fyra första kapitlen ikväll så behöver jag inte läsa ihjäl mig imorgon! Jeez... jag är uppriktigt sagt väldigt väldigt förvånad över mig själv... :D






2 kommentarer:

Ida sa...

nåå int veit ja nu, Linn satt å heim hela kväldi å ja o J satt vi breidbacka å lekt mä hundn -.-

vi e roko ungdoma vi 3.

Jennie sa...

huhhu, nåjaa vi kan jo åtm va "gambäl" ilaag :) Vi e noo faktiskt liti roko.